Florin Dragomir

Un nou inceput de blog…

Despre Oamenii (CURVELE !) din Romania !

Posted by florindragomir on August 10, 2010

Dragii mei si dragele lu` tata :)) , am fost un pic influentat sa postez despre acest subiect si anume “despre curve”. Nu ca nu mi-ar fi placut, probabil ca o faceam, dar nu acum. Aveam timp. O sa vorbesc foarte putin despre subiectul asta.

Cica sa vorbim despre curve. Dupa cum prea bine stiti, in Romania, sunt curve. Multe. Foarte multe. La tot pasul dai de curve.

Din punctul meu de vedere, eu clasific curvele astfel:

a) Curvele de lux – sunt acele domnisoare sau doamne, care ofera clipe incendiare de neuitat barbatilor (de preferinta casatoriti) generosi, cu obrazul gros, dornici de aventuri cu parasutele. Pentru ele trebuie sa scoti un teanc de bani si sa le mai faci cate o vizita la nevoie.

b) Prostituatele – le gasesti aproape pe orice drum european, national, judetean chiar si local. Imediat le filezi – pe jumatate dezbracate facand autostopul. Gasesti ce vrei: blonde, brunete, roscate, mai dai si de una roz-movalie, sau verzui dar important e ca gasesti. Ele incep de tinere activitatea, in mod normal varsta minima pentru o asemenea activitate fiind 18 ani. Pretul? Variaza. Nu sunt de lux, deci mai putin.

c) Eeee….si acum incepe partea care imi place. CURVELE de oameni: oamenii cu doua fete. Niste ipocriti pe care nu ii suport. Prin fata e prieten iar pe la spate e dusman. De tipul asta de curve, chiar ca dai peste tot, e plina lumea de asa ceva. Chiar bat recordul, le intrec pe “curvele de lux si pe prostituate”. Nu pot sa-i inteleg pe oamenii astia. Pai ori esti prieten, ori esti dusman. Nu poti sa fii prieten cu cineva doar pentru a obtine ceva de la acel cineva. Dar uite ca exista, sunt si astfel de “fenomene”. Mai sunt si curve d-alea, cu care, daca esti prea bun, esti luat de fraier. Dar nu ii nimic, aia se fraieresc singuri. Si stai si te gandesti: “De ce sunt asa curve oamenii?”, raspunsul venind inevitabil: “Asa e sistemul”. Mda. Al naibii sistem bazat pe furt, hotie, inselaciune etc. Asa e lumea invatata. Prost. Si atat. 🙂

Cam atat despre curvele din Romania.

P.S.: Bunicul meu mi`a zis: “Nepoate, sa stii ca politica e cea mai curva dintre prostituate, sa nu intri in politica”. Si nu zice rau sa stiti.

9 Responses to “Despre Oamenii (CURVELE !) din Romania !”

  1. Ana D said

    Wow am onoarea<:-p!!! Tare postarea, ai inceput intr-un mod "curajos"! PS: Vad ca te pricepi la curve(glm) :))

  2. Ralu said

    Flo, ar exista pe langa clasificarea ta, MUUUULTE alte exemple…dar pentru ca suntem niste ‘domni’ o sa n oprim la ce ai zis tu in cateva randuri. partea cu roz-movulie sau verzuie made my day=)))
    oricum…cand t plictisesti, mai documenteaza-te despre aia de la cateogoria’c’….ai exemple multe day by day…every day…all the day=)) si stii tu la ce ma refer.:D

  3. Eu ma duc cu alea de lux ca shtie sa trateze un domn ca mine !!!

  4. Secret said

    Deci … super tare descrierea!! si sa iti spun un mic secret.. lumea Curva chiar se crede asa:)) am observat,sincer:)) nici nu am facut referire la nimeni si ieseau din ciub toate/toti cu cate ceva IMPRESIONANT ) de prost gust :-&:-&:-& !!! interesant:)) nu stiu daca intelegi ceva .. da e bine si asa:))) ciusy:*

  5. Cosmin said

    o da….:D Sa fie zic eu un post despre ultima parte….cu “curvele” politice:D aici ar fi si mai interesant….ca de prieteni stiu, de cele de pe drumuri auzim si le vedem:D hai cu …. din politica:D

Leave a comment