Florin Dragomir

Un nou inceput de blog…

Archive for August 16th, 2010

Cica o lume fara Romania !!!

Posted by florindragomir on August 16, 2010

Bine v-am regasit. Trebuia neeaparat sa postez despre filmuletul  “A world without Romania” care circula de multa vreme pe site-ul youtube. Tocmai de aceea, i-am facut si un upload, ca sa il vizualizam si aici.

Sunt cateva lucruri care nu imi plac la filmuletul asta si anume:

1. Sunt prezentate activitatile si realizarile unor persoane care au trait acum foarte multi ani.

2. Inventiile lor s-au realizat in afara Romaniei. Exemplu Henri Coanda.

3. Ne laudam cu performanta ca Steaua a castigat Cupa Campionilor in 1986? (Imi place fotbalul, am tinut cu Steaua, dar nu ma mai intereseaza fotbalul mizerabil din Romania)

Dar nu pe asta am vrut sa pun accentul prin postarea asta, ci pe faptul ca lipsesc foarte multe lucruri din filmulet cum ar fi:

1. Mizeria din Romania.

2. Hotia din Romania.

3. Manelele date la maxim.

4. Mita (spaga) pe care trebuie sa o dai in ziua de azi, oriunde trebuie sa te duci. (Politie, Doctori, Primarie)

5. Strazi si drumuri neasfaltate care ne pun viata in pericol. (Bineinteles, ele figureaza “in curs de executie”, dar banii intra in alte buzunare, numai in asfalt nu).

6. Accidente rutiere, in care mor zilnic persoane nevinovate din cauza unor boi teribilisti, care iau permisul “cu pile”, “cu spaga”, ca de, in Romania e la moda.

7. Caini vagabonzi. Mi-as dori sa se infiinteze cat mai repede Politia Animalelor, dar cum domne sa se duca banii aiurea, pentru canii vagabonzi ??? Mai bine ii omoram decat sa facem adapost special pentru ei, nu? Pai si normal, cum sa cheltuie statul bani cu asa ceva ???

8. Salarii mizerabile si preturi mari. Preturile din Romania sunt aliniate la preturile standard din UE dar salariile nu. Ce aiurea, numai in Romania se poate asa ceva.

9. Cota TVA mai mare ca in America.

10. Taxe si impozite exagerat de mari.

11. Mancatorii de seminte de pe strada, in plina zi !

12. Pitipoancele si cocalarii.

13. Copiii de bani gata.

14. Indiferenta si nepasarea oamenilor.

15. Coruptia.

Sa mai continui ??? M-am saturat….

Posted in Postari | 17 Comments »