Florin Dragomir

Un nou inceput de blog…

Au innebunit feţele bisericeşti?

Posted by florindragomir on September 21, 2010

Nu ştiu ce se întâmplă cu preoţii din Romania, dar e jale. Nu mă interesează ce se întâmplă în alte ţări, mă interesează ce se întâmplă în România mult iubită. (pe subiectul ăsta). Par a nu mai fi slujitori ai Domnului – transformându-se în alt tip de slujitori. Slujitori ai prostiei intruchipate pe pamânt şi al exemplelor proaste pe care le da enoriaşilor. Te aştepţi din partea bolnavilor psihic si mintali să ajungă la TV şi la ştiri pentru întreţinere de relaţii sexuale cu minori dar nu te aştepţi şi din partea unui popă. Ala mai e preot? Ala la care trebuie să mă duc eu şi să mă spovedesc? Nu mă spovedesc ca poate ii dau idei şi mâine îl văd pe la TV şi in presă !!!

Numai prostii fac preoţii ăştia cateodată. Ce-i drept, mai avem şi popi normali, la minte, trup şi suflet. Dar ştiţi cum e: fiecare padure are şi uscăciunile ei. Dar nu şi în cazul de faţă. El ca popă trebuie sa fi un exemplu pentru comunitate pentru că enoriaşul are încredere în el. De exemplu, la ţară dacă o să mergeţi la o slujbă cu siguranţă o să îl auziţi pe părinte:

– că trebuie să daţi contribuţia la biserică;

– că de ce nu mai vine lumea la biserică (am fost odata la ţară, într-o duminică dimineaţa şi eram decât vreo 15 oameni, satul fiind destul de mare şi popa era mirat);

– că nu se mai ocupă nimeni de curăţenie la biserică.

– etc, etc, etc

Dar de dat ce iti da ?? Linişte sufletească…

Am ramas uimit şi în acelaşi timp şocat când am auzit că a apărut o înregistrare cu Preacuviosul Teoctist nu tocmai in ipostaze decente. Acesta a fost, NU mai este unul dintre cei mai respectaţi preoţi din Bucureşti după ce pe internet circulă o filmare video cu respectivul impreuna cu amantul sau. Ghiciţi unde ! În chilia Preacuviosului – transformată în cuibuşor de nebunii, nebunii facute pe ritmuri orientale de manele pur 100% româneşti. Oribil !!!! Întradevar, Doamne, Mare ţi-e Puterea ! Nu mă minunez pentru ce a făcut el acolo, mă minunez că un popă s-a injosit în halul asta.

În aprilie, anul curent – iarăşi o ştire bombă. Conform Libertatea.ro un preot a fost surprins intreţinând relaţii, bineînţeles sexuale în Biserică. Preotul Florin Popa (33 ani) şi enoriaşa (53 ani) erau dezbrăcaţi şi se îmbrăţişau pătimaş lângă altar. I-auzi domne, tocmai în Biserică – în altă parte nu se putea. Păi ce dovadă a dat părintele ? Azi-mâine se fac transmiteri TV direct din Biserică cu orgii sexuale – ADUNAREA POPEASCĂ ŞI ENORIAŞII. Primii ar fi în stare…

Offf, că mi-am adus aminte: Popii iau şi mită. Dau şi mită. Potrivit Realitatea.net jurnaliştii de la România Liberă au negociat, cu succes, pe câteva mii de euro, să devină preoţi aproape peste noapte. Târgul l-au făcut chiar cu arhiepiscopul Tomisului, Înalt Prea Sfinţitul Teodosie. Acesta i-a promis reporterului că îl înscrie la Facultatea de Teologie din Constanţa, la şase luni după începerea şcolii. Preţul? Aproximativ 3000 de euro. O gramadă de banuţi.

Ultima ştire de genul ăsta am citit-o astăzi. Este vorba despre Mircea Popescu, zis şi “Popa Capră”. Acesta ar fi acuzat ca a întreţinut relatii netocmai ortodoxe cu minore pe care le filma. Ştirea o gasiţi aici

Bineînţeles ca sunt mult mai multe cazuri de genul ăsta in Romania, acestea fiind doar câteva.

Ce pedepse credeţi că ar merita toţi preoţii surprinşi in astfel de ipostaze? Aştept comentariile voastre.

Cine ştie ce se întamplă în chiliile lor la ora asta?

One Response to “Au innebunit feţele bisericeşti?”

  1. mustbeagirl said

    Pe langa toate cazurile grave pe care tu le-ai amintit, exista si cazuri mai putin grave, care nu-s destul de tipatoare pentru a ajunge la stiri.

    Stiu un preot la tara care langa biserica si-a deschis un bar.
    Un alt preot din oras a refuzat sa mearga cu botezul la o batranica pentru ca aceasta s-ar fi plans ca nu are bani.
    Un alt preot de la tara de la bunica mea povestea cum a stors de bani o gramada de oameni “dezlegand” vraji si farmece inexistente.

    Si lista cred ca poate sa mearga mai departe.

    Iar parerea mea este urmatoarea: de vina sunt oamenii pentru ca ii accepta! Un preot nu mai poate fi preot daca nu are enoriasi. Un preot nu poate sa iti ceara bani pentru a dezlega farmece daca tu nu mergi la el. Si asa mai departe.

    Pentru mine cel mai grav nu e ca preotii sunt asa cum sunt… ci ca oamenii ii accepta asa si ii numesc unelte ale lui Dumnezeu!

Leave a Reply

 
