Florin Dragomir

Un nou inceput de blog…

Apel către Primăria Cisnădie !!!

Posted by florindragomir on December 14, 2010

Iată dragilor ca mi-am făcut puțin timp astăzi ca sa postez ceva de actualitate pe blogul meu.

Deja suntem la jumătatea lunii decembrie iar iarna e pe noi, vorba aia. Pe noi ne face praf…pe conducatorii auto. De ce ? Va spun eu de ce: pentru că pe autoritățile competente din Cisnădie le doare-n fund de noi. Primaria Cisnădie iar a fost luata prin surprindere. Iar a nins și ei nu se asteptau să ningă așa devreme. Se gandeau că o să ningă in vară, sau ce? :))

Buuun…de 2 zile, Cisnădia este acoperită de zăpadă și nu se vede nicio mișcare din partea lor. Tot centrul din Cisnădie, (orașul meu frumos, cum ar zice unii și alții) este acoperit de gheață și zăpadă, centrul fiind deschis circulației publice a autoturismelor. Aloooo??? Domnii de la dezăpezire…unde sunteți??? V-au inghețat mașinile de dezăpezit? Sau nu mai are primăria nisip să dați cu el pe stradă? Halal conducere mai există in Cisnădia asta.
Pentru a ajunge în Sibiu, din Cisnădie poți alege 3 drumuri si anume: DJ 106C-Cisnădie – Sibiu; DJ 106D-Cisnădie – Sibiu și Cisnădioara – Sibiu.
Plec azi-dimineață la Sibiu (pe DJ106C)…urc dealul Sibiului (pentru cunoscători) relativ ok…mă gandeam ca drumul va fi dezăpezit, în regulă. Vezi să nu, plin de gheață și zăpadă. Nu s-au sinchisit nici măcar sa arunce cu material antiderapant…de unde așa ceva ?? :))) Măcar cu nisip in puii mei de incompetenti. Și nu era dimineața devreme, era in jur de 10.30 am.

Mă întorc acasă în jurul orei 9.30 pm, aleg sa vin pe DJ106D, cu intrare spre Cisnădie de pe E81. E81, curat, accesibil, isi fac treaba cei carora le revine sarcina asta. DJ106D sticlă ! Mai era si o coloană de mașini în fața mea că se mișcau încet. Nu mai zic nimic de nisipul care trebuia aruncat sa se creeze macar conditii decente de trafic în perioada asta. Cum să faci aproape 30 de minute de la E81 până la Bradul de Crăciun din centrul orașului? Uite că se poate, din cauza unor iresponsabili. Nimic ma, nimic !

ALOOO ?? PRIMĂRIA CISNĂDIE ?? Vă autosesizati începând din noaptea asta sau vă doare-n cot de noi??? La dat amenzi sunteți prezenți, să vă văd și acum, când este nevoie de voi.

Cetățeanul cisnădian platește amenzile, impozitele și alte taxe către Primăria Cisnădie iar Primaria Cisnădie NU face nimic pentru el. Ce s-a facut până acum, e ceva normal și CARE TREBUIA SĂ SE FACĂ !

Deci, suntem la pamant. A naibii schimbare, ca nu mai vine odată…

Deci faceți domnilor ceva, rezolvați problema asta, că de aia sunteți plătiți de cetățenii orașului Cisnădie !

Si cel mai mult imi place, o campanie inițiată de cei de la Europa FM și intitulată: “Afară cu PORCII din țară”.

Așa că, afară cu voi, mă !

4 Responses to “Apel către Primăria Cisnădie !!!”

  1. Allooo Florineee! Cu cine vorbesti?! Mai bine latrii la luna decat sa te adresezi primariosilor – iti spun din proprie experienta. Am incercat si varianta cealalta de a ma adresa oamenilor care i-au instalat acolo prin vot, dar se fac ca ploua…”nu stiu! nu stiu de astea” …ma bucur ca nu sunt singurul care observa ca astia sunt niste loaze, dar se pare ca noi suntem ciudatii. Suntem in minoritate din pacate. Eu m-am oprit dintr-un sentiment de greata…dar ma bucur cand vad ca si altii iau atitudine.

    • Salutare Turmentatule ! 🙂 Ma bucur sa vad ca mai traiesti (nu ai mai dat demult un semn de viata 😀 ).
      Stiu ca NU ai cu cine in Cisnadia asta, si ca pe toti ii doare in fund, mai ales pe cei pe care i-au instalat acolo unde sunt, pentru ca nimeni nu face nimic, tot ce se intampla in Cisnadie este foarte bine. Totul merge ca pe roate, pentru unii si aceiasi, din pacate. Cum zici si tu, probabil suntem noi mai ciudati…si nu ne convin unele lucruri ce se intampla aici, dar eu as spune ca suntem niste cetateni carora le pasa de orasul lor. Ce va fi, `om trai s`om vedea ! 🙂

  2. bardan said

    domnul primar vad ca astea dela apa canal eara sapa e ara ne pune un bir pe spate a scunpit apa zis potabila der as vrea sa stiu daca o puteti bea acest oras este blestemat defavorizat si se pune biruri mereu noi va platim si nu faceti nimica pentru noi sunt someri cu duiumu nu ati adus nici un investitor an zona luoati egzemplu de la primaru sibiului sa nu vasuparat sau ati venit sa va faceti interese

  3. barosan said

    domnule ati vazut vriun primar casa rezolve vriun caz pentru cetatean doar neamuri gineri cuscri la astea le scade si amenzile dar daca merge cineva nuse poate te duci la prmarie pentru o hartie ei stau la cafea ca aste serviciu lor si vino maine poimaine si tot asa trece vrema lefei

Leave a comment